Pagina's

4 januari 2013

Where do you get your inspiration from?

Yes, it's like the title already said. And than i'm like more in the fashion area. I'm very casual as far as it comes to clothes, but I often look to other peoples clothes and I try to 'mix' their style with my own style.

Ja, de titel zegt het eigenlijk al. En dan bedoel ik op modegebied. Ik ben zelf vrij casual qua kleding, maar kijk ook vaak naar anderen wat zei aanhebben en dan probeer ik dat te 'vermengen' met mijn eigen stijl.


Klik voor bron *
Click for the source *

I usually look at celebritys (at the red carpet), searching around on the Internet en I gladly look to windows   in clothes stores.

Ook kijk is vaak naar celebrity's (op de rode lopen), zoek ik rond op het internet en kijk ik graag in etalages van winkels.





Klik voor bron *
Click for the source * 

So: where do you get your inspiration from?

Dus: waar haal jij je inpiratie vandaan?








7 opmerkingen:

  1. Ik doe precies hetzelfde..hou wel van mixen!

    Mounia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik haal mijn inspiratie van andere bloggers en vooral van straat. Of zoek zelf wat in de winkels, als ik zelf iets leuk vind koop ik het ook gewoon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik haal m'n inspiratie van bloggers, maar het meest van tumblr. Sinds ik tumblr, is m'n smaak veranderd op een positieve manier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Doll!
    I am so inspired by my fellow bloggers more than anything else! xx

    Love,
    -Lauren at adorn la femme
    http://adornlafemme.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen