Pagina's

3 januari 2013

Studs: yay or nay?

You can't even go to the city and don't see them, because you see them everywhere. Maybe you should know where I'm talking about: studs. I am a big fan of studs; I have a few clothes where they put on it en I would like to have much more clothes where they on it.

Je kan er bijna niet meer omheen, want je ziet ze óveral. Misschien weet je waar ik het nu over heb: studs. Zelf ben ik groot fan van studs; ik heb een aantal kledingstukken waar ze op zitten en zou er nog veel meer willen.

Klik hier voor de bron  *
Click for the source above
I would like to have All Stars with studs on it, like on the picture up here. Maybe I should go make an effort en my All Stars 'bestudden'.

Wat ik ook graag zou willen hebben zijn All Stars met studs, zoals hierboven bijvoorbeeld. Misschien moet ik eens een poging gaan wagen en m'n All Stars gaan 'bestudden'.

Klik hier voor de bronnen  * * * * * * * * *
Click voor the sources above
I have searched around on the Internet where you can buy studs like www.studskopen.nl (Dutch online webshop). Do you have an experience with a studs-website where you bought some studs and tried out? & what are your experiences with studs, do you think it's a yay or a nay? Let me know!
Love x

Ik heb wel eens op websites gekeken waar je studs kunt kopen zoals www.studskopen.nl. Heb jij hier een keer of op een andere studs-site gekocht en uitgeprobeerd? & wat zijn jullie ervaringen met studs, is het een yay or nay? Let me know!
Liefs x

5 opmerkingen:

  1. BIG YAY! Ik hou van studs

    Love, Paula
    www.ifiwarg.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yay! Ik vind ze echt heel erg leuk, maar moet eerlijk zeggen dat ik het persoonlijk niet bij mijn stijl vind passen. Maar bij anderen vind ik t echt héél leuk :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toevallig heb ik net vanmiddag studs besteld. Ik weet nog niet wat ik ermee wil gaan bestudden, maar ik denk een sweater en dan rondom de hals. Ik vind studs echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is echt leuk! Ik ga ze binnenkort denk ik ook bestellen en er iets mee bestudden. Laat je een keer zien wat je ervan hebt gemaakt ? : )
      Liefs, x

      Verwijderen
  4. just love it!!!
    kisses

    http://yuliasi.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen