Pagina's

12 januari 2013

Beste wimperlijm EVER!

Zoals je al in de titel kan lezen heb ik de beste wimperlijm EVER gevonden yaaay! Als ik nepwimpers kocht zat er meestal al wel een wimperlijm bij en die gebruikte ik dan ook altijd. Nooit kreeg ik de wimpers netjes, mooi en recht. Ik dacht: nouja, ze doen er toch geen slechte wimperlijm bij? dus het ligt vast aan mij. Nepwimpers zijn niks voor mij en toen heb ik ze aan de kant gelegd.
Toch wilde ik de nepwimpers niet opgeven want iedereen op de catwalk droeg ze en dat zag er zó mooi uit! Toen bedacht ik me dat veel beautybloggers het altijd over de DUO wimperlijm hadden. Deze zou wereldwijd door de visagisten gebruikt worden en heel de dag en nacht blijven zitten. Oké, hup. Ik heb de wimperlijm op internet besteld en WAUW wat alle beautybloggers zeiden was waar!




Ik had 3 paar nepwimpers gekocht om het uit te proberen. In het begin ging het een beetje onhandig, de wimperlijm aanbrengen en opplakken maar ik had er al veel over op het internet gelezen waardoor het makkelijker zou moeten gaan. 




Ik heb de 7ml besteld, dat is de kleinere verpakking. Je hebt ook de 14 ml maar de 7ml leek me mooi om mee te beginnen, mocht de wimperlijm me niet bevallen.
Even terug naar toen ik de nepwimpers aan ging brengen/op ging plakken. Met enige oefening ging dit zó ontzettend makkelijk! Echt waar, ik wil nóóit meer een andere wimperlijm. Wil je ook weten hoe je nepwimpers aan kan brengen? Je kunt even op Youtube zoeken naar filmpjes waar ze het voor doen. klik klik.



De lijm is als je 'm aanbrengt wit maar droogt transparant op. Je kan er eventueel nog wat eyeliner overheen doen als je vindt dat je het te veel ziet.



Tip: mocht je de filmpjes niet handig vinden, dan staat het op de verpakking ook nog beschreven hoe je de nepwimpers aan kunt brengen.
Wat is jouw favoriete wimperlijm? Of draag je geen nepwimpers?



9 opmerkingen:

  1. hi sweetie, nice blog :)
    ty for your lovely comments,
    following you :)
    kisses :*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien ook maar eens proberen..

    Ik wil nog wel eens nepwimpers opdoen naar een feestje maar doe het altijd toch niet omdat ik het nooit mooi krijg!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    €100 NELLY GIVEAWAY ON MY BLOG!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. polish is probably the most difficult language in the world :D
    thanks for visiting :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik draag geen nepwimpers, maar het ziet er wel altijd heel mooi uit! X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het zelf nooit geprobeerd..het is wel prachtig...

    xx Mounia
    www.nonchalantrebel.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik draag zelf geen nepwimpers, maar het lijkt me wel een fijn product.
    Kisses Jentel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit ga ik even doorgeven aan m'n beste vriendin :)

    www.simplynoir.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn nepwimpers koop ik altijd bij de drogisterij, omdat zij ook die lijm hebben die jij gebruikt. Het is een hele goeie lijm voor nepwimpers.

    BeantwoordenVerwijderen